Obserwatorzy

wtorek, 6 grudnia 2011

~ wygrałam ~

***
Szczęściara ze mnie.
Wygrałam candy u Trilli.

U Trilli

 Do zabawy zgłosiło się ponad 90 chętnych na trillowe słodkości, a jakaś szczęśliwa dłoń wylosowała właśnie mnie.
 :) :) :)
Bardzo się cieszę, gdyż to moja pierwsza wygrana w tego typu zabawach.
Wczoraj pan listonosz przyniósł mi przesyłkę, a w niej starannie zapakowane w świąteczną szatkę takie oto cukiereczki:


Zapomniałam dodać,że do przesyłki dołączyła Ula jeszcze kartę z życzeniami.
Trilli - jeszcze raz bardzo Ci dziękuję.
Mistrzowskie wykonanie.
W koralikach miałam już okazję się pokazać na wczorajszym zebraniu klasowym u córki :)
a aniołek i śnieżynki będą zdobiły naszą choinkę w nadchodzące święta.
Ah, cieszę się jak dziecko...
Teraz nie mam na to czasu ale obiecuję, że u mnie wkrótce też będzie można coś wygrać.

Pozdrawiam wszystkich czytających.
Do miłego...

***

2 komentarze:

  1. Cieszę się że podoba Ci się wygrana :)Ten aniołek trochę niesforny...to chyba za sprawą skrętu nici,bo starałam się zszyć równo i wydawało mi się ze tak właśnie jest.No cóż.....dzięki temu jest jedyny w swoim rodzaju :)
    Pozdrawiam bardzo serdecznie
    Ula

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję piękne rzeczy pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze dodają mi skrzydeł, dziękuję :)