Obserwatorzy

czwartek, 12 kwietnia 2012

~ potrzebne wsparcie~




Nasze przedszkolaki biorą udział w konkursie " W KONTAKCIE Z NATURĄ".
Udział w konkursie kosztował nas dużo pracy i wysiłku. Nie pozwólmy, aby podjęty trud został zaprzepaszczony.
Nasze przedszkolaki mogą wygrać cenne nagrody! Wystarczy oddać głos na naszą inicjatywę.


Jak możesz nam pomóc?
- to proste!
1. Zarejestruj się na stronie www.wkontakcieznatura.pl
2. W zakładce blog odszukaj: Zielony Zakątek - blog przedszkolaków z Woli Kiełpińskiej
3. Przez naciśnięcie zielonego haczyka oddaj swój głos.

WIĘC ???

razem z nami bądź

www.wkontakcieznatura.pl 
Bądź w kontakcie z naturą

5 komentarzy:

  1. Mój głos już poszedł, życzę powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki dziewczyny!Na dzień dzisiejszy jesteśmy na pierwszym miejscu, ale mamy ostrą konkurencję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zarejestrowałam się i oddałam głos. Byłam 66 :)-pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki aktywności internautów przedszkolaki wygrały kamerę. W imieniu dzieci DZIĘKUJĘ

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze dodają mi skrzydeł, dziękuję :)