Obserwatorzy

niedziela, 6 maja 2012

~ majowy relaks ~

Majówkę spędziłam tak jak sobie wymarzyłam. Ładowałam akumulatory na słonku, w ogrodzie, na rowerze, nadrobiłam zaległości towarzyskie  i oczywiście nie zabrakło chwil z szydełkiem w ręku.
Powstała owalna serweta szydełkowa - prezent dla Sylwii.
































Wzór pochodzi z gazetki " Szydełkowanie" Wielkanoc nr1/2012
Wymiary: 51cm x 40cm
nici Maxi  - kolor biały, szydełko tulip 1,25 mm

Samych przyjemnych chwil życzę dla wszystkich.


11 komentarzy:

  1. Piękna serwetka, gratuluję zdolności. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi też się podoba:)) zapraszam w wolnej chwili do mnie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna! Taka delikatna! Naprawdę bardzo mi się podoba! Pozdarawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna, bardzo delikatna:)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna i bardzo delikatna serwetka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo delikatna, misterna.Ja niestety trochę zaniedbałam szydełko przez wolne dni. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. ładne serwetki haft taki delikatny.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna serwetka. I takiej szukam do wydziergania.

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze dodają mi skrzydeł, dziękuję :)