Obserwatorzy

poniedziałek, 28 maja 2012

~ mała firaneczka i kwiaty z łąki ~

Witajcie!
Dziękuje za miłe słowa pod ostatnimi postami.
Dziś  mam do pokazania małą firaneczkę.

Szydełko:  tulip 4 (1,25mm),
 Nici maxi krem - moje ulubione.

 W oknie jest jej za mało, albo okna za dużo ;)


 Wyszła taka mała, bo nie mogłam się doczekać aż w oknie zawiśnie.
Niżej wisi bordiura, którą wykonałam chyba w zeszłym roku.
 Firaneczka ma ten sam wzór co bordiura, tylko obrócony.

Będę wojować dalej, gdyż  bardzo podobają mi się te koroneczki w oknie.

A tu moje ulubione cukierasy w kwiatach.

Do następnego razu - pozdrawiam.

18 komentarzy:

  1. Piękna firanka, wzór w sam raz na lato! :))
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Przekonałam się do szydełkowych małych firanek w kuchni, wyglądają świetnie. Super ozdobiłaś okno.
    A cukierasy...przesłodkie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj. Ja też mam ochotę na taką krótką, ale zrobię ją dopiero na na zimę, ponieważ nie lubię jak okna mocno parują...zawsze jest obawa, ze firanka się może uszkodzić. Pozdrawiam i zapraszam do swojej Pracowni :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. okno wygląda pięknie... bardzo mi się podoba :)
    pozdrawiam ;-]

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie się bardzo podoba!Ani jej mało,ani dużo :)Jest super!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna! Właśnie sobie przypomniałam, że zrobiłam taką małą firaneczkę i zapomniałam o niej! Bardzo łądnie wygląda w oknie i moim zdaniem jest jej akurat :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie wygląda okno z tymi Twoimi firaneczkami,bardzo,bardzo mi się podoba,pozdrawiam

    Małgosia

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudna ta firaneczka podziwiam pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  10. Urocze masz dzieciaczki :) Firaneczka prześliczna :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. ślicznie wygląda ta firanka w oknie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładnie wygląda okno tak ubrane. Cukierasy słodkie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiekna firaneczka i moim zdaniem wcale nie jest za mała.

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczna koronkowa zasłonka:)
    A Twoje cukierasy cudne!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Cukierasy na łące przesłodkie - firaneczka śliczna delikatna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Firaneczki jak marzenie. Ale cukierasy w kwiatach najsłodsze :)

    OdpowiedzUsuń
  17. firaneczki cudo, a dzieciaczki faktycznie jak cukiereczki :)

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze dodają mi skrzydeł, dziękuję :)