Obserwatorzy

środa, 25 sierpnia 2010

~ w dobrym humorze ~


:) :) :)
Dziś jak tylko weszłam na swojego bloga, uśmiałam się do łez.
Dobry humor od samego rana zawdzięczam Truscaveczce :)
która wyszperała w necie:


1. Zawsze żałujesz, że właśnie nie dziergasz.

2. W twoim domu jest więcej włóczki niż jedzenia.
3. Kiedy idziesz do ulubionej chińskiej restauracji, pałeczki do ryżu    
    kojarzą ci się z ulubionymi drutami nr 8.
4. Sprzedawcy w okolicznej pasmanterii wiedzą, jak masz na imię i  
   jaki jest numer twojej karty kredytowej.
5. Masz zaczęte co najmniej 4 robótki.
6. Owce to chodzące swetry.
7. Sweter rozmówcy interesuje cię bardziej niż treść wypowiedzi.
8. Idziesz do sklepu ze swetrami i nic nie kupujesz, bo te same 
   swetry zrobiłabyś sama i to lepiej.
9. Posiadasz przedmioty o dziwnych nazwach, takich jak licznik 
   rzędów, agrafka dziewiarska i szydełko tunezyjskie.
10. Co najmniej pięć robótek umiałabyś zrobić z pamięci.

Blogowiczki dodały jeszcze kilka punktów od siebie:

    Fiubździuu zasugerowała:
11. Za ostatnie pieniądze kupujesz włóczkę. Albo chociaż szydełko. Miarkę do drutów?
12. Masz w domu włóczkę, którą ukryłaś przed wszystkimi.

    Antonina dodała:
13. Widząc ciekawy model/wzór na żywej osobie zaczynasz ją śledzić, zastanawiając się "jak to  
     jest zrobione".


Czytałam to jakby o sobie... a już punkty 1,2 i 11 zdecydowanie dotyczą mnie, potwierdzić to mogą moi domownicy. Ostatnio zwrócili mi właśnie uwagę.

Mój ogólny wynik to 9/13 punktów.

Teraz mi nie do śmiechu... trzeba się głęboko zastanowić nad tą moją pasją...

???

3 komentarze:

  1. Oj zaraz przeprowadzę test na sobie ..hm..aż się boję wyniku..zresztą Ja już na wstępie wiem, że jestem uzalezniona..haha od nitek...Pozdrawiam TUE_

    OdpowiedzUsuń
  2. najlepszy punkt jest ten który dodała Antonina
    hehe

    OdpowiedzUsuń
  3. Dlaczego pasję dzielić jak włos na czworo? Jak sie ma pasję - to się ma. A inni mogą pozazdrościć.O!!!

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze dodają mi skrzydeł, dziękuję :)