Obserwatorzy

wtorek, 22 lutego 2011

~~ moda dla Barbie ~~

***
Bardzo dziekuję za odwiedziny i miłe słowa.
Cieszę sie, że mnie odwiedzacie.

Dziś prezentuję zrealizowane zamówienie córki :)
Po raz pierwszy robiłam sukienkę.
Nie korzystałam z żadnego schematu, wzór powstawał w miarę szydełkowania.
I tak powstała pierwsza szydełkowa kreacja dla Barbie i coś czuję, że teraz się nie opedzę od córki, więc wkrótce mogą pojawić się kolejne sukieneczki : )
Muszę tylko zadobyć jakieś schematy albo instrukcje, jak to się robi.
Ze schematem byłoby łatwiej i  szybciej.



Posted by Picasa

6 komentarzy:

  1. i bez schematu wyszła piękna suknia :)
    powstaną kolejne :p na pewno ;)
    pozdrawiam :-]

    OdpowiedzUsuń
  2. https://picasaweb.google.com/tanilu576/kWwcEK#

    zerknij proszę tutaj.ja nie korzystam z worów,sama kombinuję.Twoja sukienka jest bardzo urocza bez schematu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. as_minosa
    bardzo Ci dziękuję za link, moja córka oszaleje ze szczęścia ( suknie, ubiory dla Kena, meble...) Hmm... może lepiej jej tego nie pokazywać, bo mnie zamorduje :) :) :)
    W każdym razie DZIĘKUJĘ!

    OdpowiedzUsuń
  4. nie ma za co :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne...az sama w takiej bym poparadowala ..tyle ze figura nie ta..hahaha

    OdpowiedzUsuń
  6. chętnie sama bym założyła taką sukieneczkę

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze dodają mi skrzydeł, dziękuję :)