Obserwatorzy

poniedziałek, 14 lutego 2011

~~ szydełkowe serca ~~


***
Dziś Walentynki, więc u mnie na blogu również serduszkowo :)
Z tej okazji powstało:
1. serce potpourri z pachnącym kwiatowym wnętrzem,
które otrzymała córcia.

Serduszko ma ok.15 cm.

2. serce płaskie powstało z czystego egoizmu, dla własnej przyjemności.
 Spodobał mi się wzorek (wyszukany w necie)
i zapragnęłam takie mieć. Ma ok. 10 cm .
Oczywiście jest w moim ulubionym kolorze - czerwonym.


PS. Zostałam dziś mile zaskoczona przez męża.
Dostałam walentynkę i prezent. 
 Wróciły wspomnienia z czasów kiedy byłam nastolatką.
Na samo wspomnienie serce szybciej zaczęło bić :)

Życzę również Wam tak miłych niespodzianek

 pozdrawiam ~
~ Monika
Posted by Picasa

4 komentarze:

  1. Piękne są te Twoje serducha:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Moniczko-spodobało mi sie twoje "egoistyczne" serducho. Od dziś moje rzeczy też będą egoistyczne- haha

    OdpowiedzUsuń
  3. Serca śliczne, Ja też z mężusiem obchodzę walentynki..haha chodź i marcowe świeto też..

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm... małe a jak cieszą : i oczy i własne serce.

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze dodają mi skrzydeł, dziękuję :)