Obserwatorzy

środa, 20 kwietnia 2011

~~ wielkanocne baranki ~~

***

Przedstawiam moje kolejne zmagania szydełkowe w temacie wielkanocnym  - dwa baranki.
Robione według wzoru Wiki, a po mojemu ozdobione.


Dużo czasu poświeciłam na wykonanie jednego. 
Jak się za nie zabierałam to myślałam, że w jeden dzień machnę jednego, na drugi dzień drugiego.
Ostatecznie wyszło, że jednego dnia wydziergałam elementy (na jednego), a kolejnego zszywałam i ozdabiałam. 
Chyba potrzeba mi jeszcze wprawy do tego typu robótek.
 Szczerze podziwiam koleżanki, które tworzą misie i inne maskotki. 
Nie było łatwo, ale udało się wykonać obiecane baranki. 
Mogą teraz powędrować do nowych właścicieli. 
Mam nadzieję, że się spodobają.
Tu z kolei koszyczek wielkanocny
według wzoru Wiki45a z http://fascinata.blox.pl/html



Wracam dalej dziergać, mam kolejne zlecenia na szydełkowe pisaneczki.
Do miłego...

Jest zainteresowanie więc dodaję  link,
 gdzie można znaleźć ten i wiele innych wzorów na koszyczki
http://maranciaki.pl/forum/printview.php?t=724&start=0&sid=e64db86c8c7b1587179d09fef8aa26b5
oraz cenne rady doświadczonych szydełkomaniaczek.

3 komentarze:

  1. śliczne są bardzo, za chwilę też będziesz robić misie ;)a co do spotkania to bardzo chętnie, na koniec czerwca przyjeżdżam w Twoje strony :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj
    Pałąki suszę na prosto napinając szpileczkami, a po wysuszeniu dopiero doszywam do koszyczka. Trudno trochę jest wbić igłę w takie sztywne koszyczki, ale dzięki temu pałąki są ładnie wyprofilowane, więc warto się pomęczyć. A wzór koszyczka jeśli masz na niego ochotę to prześlę Ci na maila:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy mogę prosić o schemat do koszyczka biało - zielonego? ostapiukam@wp.pl

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze dodają mi skrzydeł, dziękuję :)