Obserwatorzy

piątek, 15 kwietnia 2011

~~ z humorem przed Wielkanocą ~~

Znalazłam u Doroty 71  coś wesołego, chcę się z Wami tym podzielić.
We wszystkich punktach odnajduję siebie.
Życzę wesołego okresu przedwielkanocnego :)

DEKALOG PANI DOMU PRZED WIELKANOCĄ

1 .nie myję okien ponieważ.....kocham ptaki i nie chce, żeby jakiś uderzył w czystą szybę i zrobił sobie krzywdę.

2. nie pastuję podłóg, ponieważ....boję się że któryś z gości się poślizgnie i coś sobie złamie, a ja będę mieć wyrzuty sumienia i do tego mógłby mnie zaskarżyć

3. koty z kurzu są całkiem w porządku.. ponieważ dotrzymują mi towarzystwa. Ponadawałam im imiona, a one zgadzają się we wszystkim co ja mówię. Nie tak jak reszta rodziny.

4. pajęczyny zostawiam w spokoju... ponieważ wierzę że każde stworzonko powinno mieć swój dom

5. porządki wiosenne odpuszczam, ponieważ....lubię wszystkie pory roku jednakowo i nie chcę żeby reszta była zazdrosna

6. nie wyrywam chwastów w ogrodzie, ponieważ.... nie będę się przecież wtrącać w Boskie sprawy. Bóg to projektant doskonały

7. nie chowam porozkładanych rzeczy, ponieważ...nikt ich potem w życiu nie znajdzie

8. kiedy robię imprezę nie szykuje nic wykwintnego, ponieważ nie chcę aby goście się stresowali co mają mi podać kiedy to ja do nich zaglądne z wizytą

9. nie prasuję , ponieważ wierzę etykietom - "nie wymaga prasowania"

10. niczym zupełnie się nie przejmuję , ponieważ nerwusy umierają młodo, a ja mam zamiar jeszcze się tu pokręcić. Zostać pomarszczonym, zrzędliwym starym prykiem !!!

Wesoło pozdrawiam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wasze komentarze dodają mi skrzydeł, dziękuję :)